Ervaringen met Telenet

Een ervaring melden over Telenet!

Over Telenet

Telenet gaat over mensen. En hoe die onze technologie beleven. Dag na dag. Supersnel internet, belplezier, hedendaags tv-comfort, een professionele service voor ondernemingen: Telenet doet er alles aan om er een snelle, betrouwbare én comfortabele ervaring van te maken. Ons motto? Innovatie, creativiteit en klantentevredenheid

Klantendienst: 015/66.66.66
Telefoon: 015/66.66.66
Website: www.telenet.be


Opgelet: Telenet is hier niet actief
Is dit uw bedrijf?
Kwaliteit
Telefoon vriendelijkheid
Vlotte Service

Duur
Nemen aan dat de klant altijd de idioot is .
Geadverteerde service niet verkrijgbaar

COMPLIMENTEN

Productaanbod

Ik ben zeer verheugd om het nieuw productaanbod van Telenet. Steeds de keuze uit 2 simpele producten (Whop/Whoppa | King/Kong | Rex/Rio). Het is vrij overzichtelijk, simpel en vooral leuk om aan a...

Digitale TV HD Digicorder

Telenet houdt rekening met de feedback van klanten en zorgt in de mate van het mogelijke voor een oplossing. Aangenaam contact met de Telenet-medewerkers via telefoon.

Echo bij gesprek

Probleem opgelost

Recorder

terug betaling

Netverbinding oke geen beloofde compensatie gekregen

Met dank! ik hoop dat de netverbinding hier in Lochristi nu opgelost is, en wacht nog op de beloofde compensatie! 

PROBLEMEN

SMS verzenden of ontvangen

Sinds deze middag worden sms die ik verstuur naar bepaalde personen niet ontvangen. Ook kan ik zelf van dezelfde personen geen smsjes ontvangen.

Problemen met het versturen van een bericht

Beste, sinds gisteravond 4/12/2016 ontvangen mensen geen sms berichten meer van mij. In mijn telefoon komt er nochtans geen melding van niet verzonden sms

Huur decoder overkopen is blijkbaar groot probleem

Vorig jaar is mijn vriendin bij mij komen inwonen, ik had reeds analoge televisie en internet bij telenet. Ik heb ooit digitale tv gehad, maar daar is telenet dan gestopt met mijn digibox (zonder ...

Simkaart

steeds simkaart vernieuwen??????

Overname van abbonement

Hallo, ik heb in het overname formulier duidelijk geschreven dat ik 2 extra opties eruit wil laten, diesten toplijn en optie free phone vanaf 21/10. Werd wel gelezen maar niets mee gedaan. helaas ...