Ervaringen met Telenet

Een ervaring melden over Telenet!

Over Telenet

Telenet gaat over mensen. En hoe die onze technologie beleven. Dag na dag. Supersnel internet, belplezier, hedendaags tv-comfort, een professionele service voor ondernemingen: Telenet doet er alles aan om er een snelle, betrouwbare én comfortabele ervaring van te maken. Ons motto? Innovatie, creativiteit en klantentevredenheid

Klantendienst: 015/66.66.66
Telefoon: 015/66.66.66
Website: www.telenet.be


Opgelet: Telenet is hier niet actief
Is dit uw bedrijf?
Kwaliteit
Telefoon vriendelijkheid
Vlotte Service

Duur
Nemen aan dat de klant altijd de idioot is .
Geadverteerde service niet verkrijgbaar

COMPLIMENTEN

Productaanbod

Ik ben zeer verheugd om het nieuw productaanbod van Telenet. Steeds de keuze uit 2 simpele producten (Whop/Whoppa | King/Kong | Rex/Rio). Het is vrij overzichtelijk, simpel en vooral leuk om aan a...

Digitale TV HD Digicorder

Telenet houdt rekening met de feedback van klanten en zorgt in de mate van het mogelijke voor een oplossing. Aangenaam contact met de Telenet-medewerkers via telefoon.

Echo bij gesprek

Probleem opgelost

Recorder

terug betaling

Netverbinding oke geen beloofde compensatie gekregen

Met dank! ik hoop dat de netverbinding hier in Lochristi nu opgelost is, en wacht nog op de beloofde compensatie! 

PROBLEMEN

Nieuwe simkaart activeren

Ik heb ondertussen al 7u geleden mijn nieuwe simkaart in mijn gsm gestoken. Ik kreeg een sms dat het 2 uur zou duren voordat ik terug zou kunnen bellen maar kan dit nog steeds niet. Ik heb geen be...

Sms je gaan verloren

sinds ik ben overgestapt op telenet mobile, gaan er heel wat aan mij gerichte sms'jes verlroren. In een telenet shop kreeg ik al een nieuwe sim-kaart, maar dat lostte het probleem niet op.

SPAM via sms en mail

Ik ontvang ONGEVRAAGD sms én email om mijn maandelijkse factuur te betalen. Ik wens énkel een papieren factuur te ontvangen ZONDER GESTALKT en lastig gevallen te worden via sms vr...

Telenet roaming werkt niet in buitenland

Sedert ik overgegaan ben naar whop werkt nog bij mij nog bij mijn vrouw de roaming dienst niet meer automatisch in het buitenland.Dit is voor ons een heel gedoe daar wij reizen van het ene land na...

Onterechte factuure

k krijg een factuur van telenet waarop een CI module is gefactureerd die ik bij Van Den Borre heb gekocht. Nu hebben ze mijn telenet afgesloten nadat ik weiger om een factuur te betalen waar iets ...