PROBLEEM MET PROXIMUS

UNIEK ID: 11575

SMS berichten van nummer 3075

1.060 keer gelezen
29 december 2012

Deze morgen ontving ik 5 ongevraagde berichten van het nummer 3075 met de melding"ik heb goed nieuws voor je voor 2013. stuur GELUK naar 3075(1.50?/sms)" Per SMS die ik ongevraagd ontving koste me dat 1.5 €/sms. We hebben daar nooit om gevraagd, laat staan op gereageerd. Ondertussen is het saldo van mijn Pay & go kaart volledig opgebruikt. Ik heb 1 bericht teuggestuurd naar het nummer 3075 met de melding "STOP".We kregen van het nummer 8198 onmiddellijk een reactie met de melding "your request is not understood, please check and retry or send a mail to contact@allopass.com.  Thank you"  Kunnen jullie me daarbij helpen. Alvast bedankt. Rudy Van de Walle

Gewenste Oplossing

Stoppen van ongevraagde berichten + terugstorting van verloren bedrag omwille van ongevraagde SMS.


Ongepast?
Nuttig?
Geplaatst door
Rudy

TalkToo's: 0

Commentaren




Geef ook een reactie

Je bent nog geen gebruiker ofwel ben je niet aangemeld. Log je snel in of maak een nieuw account aan om een reactie te kunnen geven!
Heino

TalkToo's: 0
Geplaatst op 30 december 2012 om 22u09
+1

Hallo, u kan bellen met het nr 6000 (klantendienst) om dit soort berichten uit te zetten. Ze kunnen dat perfect.

Ik raad u aan dit te doen, want u gaat er nog last van hebben. Ik begrijp niet dat proximus dit toelaat. Soms denk ik dat proximus een deel van deze koek heeft, want ik ben ooit naar telenet gegaan en had hier geen last van - bij terugkeren proximus opniew prijs. En toch telkens hetzelfde tel nr behouden..

Klachten 'laten registreren' zoals ze dat zogezegd kunnen via hun interne dienst haalt niks uit (Proximus). Pure zever. Service van Telenet is 1000x beter, spijtig dat hun data netwerk zo goed niet is. Ik was anders al lang definitief weg bij Proximus.

Laatste weken al 4 keer gebeld voor een 'administratief probleem' dat al 3 maand aansleept. Telkens meer dan een half uur wachten 'uitzonderlijk zeggen ze dan'. Proximus....

Laurenz

TalkToo's: 0
Geplaatst op 30 december 2012 om 20u19
+1

Heb het zelfde probleem gehad. 7 sms'en, 10,50 euro kwijt.

Heb contact proberen opnemen met die allopass, ook klacht ingediend bij Proximus, nog niets van gehoord...

Rudy

TalkToo's: 0
Geplaatst op 30 december 2012 om 23u37
+0

Heino en Laurenz, bedankt voor de snelle reactie.

Rudy

TalkToo's: 0
Geplaatst op 31 december 2012 om 21u32
+0

Vandaag via nr. 6000 na 30 seconden iemand van Proximus aan de lijn gekregen. Hij gaf me de raad via www.robinsonlist.be mij van de lijst te laten scrhappen.

Het bedrag dat ik verloren heb is terug op de kaart gezet. 

Het prolbleem is opgelost!!