PROBLEEM MET TELENET

UNIEK ID: 8798

Digicorder stuk

931 keer gelezen
16 mei 2012

Maandag is onze dc stuk gegaan en deze zijn we gaan wisselen in een telenetpunt. Vriendelijke verkoper en alles snel opgelost en zelfs de dc geactiveerd. Omdat we reeds 4.5 jr trouwe klant zijn een nieuw type DC - AD2100 gekregen met de nodige uitleg en voldaan de winkel buiten gestapt.Vandaag een email gekregen waarin staat dat ik 8 euro/mnd huur moet betalen maar dat deden we al dus geen probleem. Maar ook een eenmalige bijdrage van 75 euro voor de dc???? En ik citeer: "Uw voordelen": - Getrouwheidsvoordeel: eenmalige bijdrage nieuwe Digibox/Digicorder (€ 75) Dit vind ik dus niet kunnen en zeker niet omdat er geen woord over gerept is tegen ons!! Ik vind dit geen beloning voor " EEN TROUWE KLANT " Ik denk dat ik de concurrentie een bezoekje ga brengen als dit niet opgelost kan worden.

Gewenste Oplossing

niet betalen van de 75 euro

Oplossing van Telenet:



Beste,

Ondertussen heeft één van onze medewerkers een e-mail verstuurd om u verder te helpen.

Met vriendelijke groeten,

Charlotte van Telenet






Ongepast?
Nuttig?
Geplaatst door
Davy

TalkToo's: 0

Commentaren




Geef ook een reactie

Je bent nog geen gebruiker ofwel ben je niet aangemeld. Log je snel in of maak een nieuw account aan om een reactie te kunnen geven!
Rudi

TalkToo's: 0
Geplaatst op 16 mei 2012 om 23u50
+0

dit is spijtig genoeg het ware gezicht van Telenet, deze doen echt niets voor trouwe klanten.

Eigen sales-medewekers raden zelfs aan om lopende contracten op te zeggen en om ze achteraf weer aan te vragen met een 3 of 6 maanden voordeel tarrief als beloning, andere of betere kortingen kan men als trouwe klant niet krijgen, integendeel, zonder verwittigen tarieven optrekken en doorrekenen. Men beloofde ooit een open kabelnetwerk met gezonde concurentie en geen handelsmonopolie met alleen maar geldwolven zoals telenet. 

Doggy

TalkToo's: 0
Geplaatst op 20 mei 2012 om 14u43
+0

Gisteren zelfde probleem hier.

Tenzij zij met het getrouwheidsvoordeel, in deze onduidelijk mail willen zeggen dat je de 75 euro niet moet betalen. Medewerkster in het Telenetcentrum heeft mij ook zeer duidelijk verteld dat de omruiling volledig gratis was. Indien er wel moet betaald worden zou dit inderdaad schandalig zijn.

Ondertussen heb ik ook een mailtje verzonden naar de klantendienst.

 

Doggy

TalkToo's: 0
Geplaatst op 22 mei 2012 om 13u53
+0

Even een update.

Vandaag een antwoord gekregen op mijn mailtje en inderdaad de omruiling is in mijn geval gratis, dus geen 75 euro te betalen.Heb nochtans dezelfde, onduidelijke ,mail  gekregen als Davy.

Dus ik vermoed dat hij ook de 75 euro niet zal moeten betalen en de omruiling gratis is door het feit dat hij al geruime tijd klant is.