PROBLEEM MET MOBISTAR

UNIEK ID: 727

Third Party Services

18.001 keer gelezen
18 februari 2011

Op de eerste faktuur die ik ontvang, nadat ik een abonnement heb afgesloten voor mijn 2 dochters staat 34,15 euro aan de third party service. Na een telefoontje aan de klantenservice zou dit zijn voor ringtones die ongevraagd zijn verstuurd. Maar mijn dochter weet van niets, heeft deze nooit ontvangen. Er zou een case worden gemaakt van mijn klacht, maar of er werkelijk iets gebeurd is mij onbekend. Wel is het bedrag natuurlijk al lang van mijn rekening afgeschreven. Hoe krijg ik mijn geld terug. Die kosten zijn onjuist, verzonnen! Is Mobistar ook op een andere manier te bereiken? Per e-mail bijvoorbeeld, want bellen is echt verschrikkelijk.

Gewenste Oplossing

Onmiddelelijke terugbetaling van de kosten berekend voor Third Party Services




Ongepast?
Nuttig?
Geplaatst door
Monique

TalkToo's: 0

Commentaren




Geef ook een reactie

Je bent nog geen gebruiker ofwel ben je niet aangemeld. Log je snel in of maak een nieuw account aan om een reactie te kunnen geven!
Patricia

TalkToo's: 0
Geplaatst op 25 februari 2011 om 08u19
+5

Wij moeten iedere maand 6euro bij de my 15 betalen voor Third Party Service.We zijn reeds verschillende malen naar mobistar geweest ,men heeft reeds de nummers geblokeerd.zelfs telefonisch kontakt haalt niets uit .nergens vindt ik de hoofdzetel van Third Party Service om dit te doen stoppen. Ook bij ons wordt dit zo maar aangerekend. Wij wensen ons bedrag volledig terug betaald te worden.

En waar zit Third Party Sevice

Wim

TalkToo's: 0
Geplaatst op 07 maart 2011 om 18u18
+1

ook ik heb sinds enkele maanden last met het abonnement van de zoon (my15) iedere keer minstens 6€, nu weer 16€. ook hij weet n iet wat die third party services zijn! ik overweeg ook om het abonnement vroegtijdig stop te zetten.

Brenda

TalkToo's: 0
Geplaatst op 08 maart 2011 om 17u31
+1

Ook hier juist van 't zelfde... elke keer iets bijbetalen. Hij heeft het al geprobeert met "STOP" terug te sturen, zoals aangeraden door vrienden maar het helpt niet!

Brigitte

TalkToo's: 0
Geplaatst op 10 maart 2011 om 10u16
+1

Wat is dat THIRD PARTY SERVICES

daar gaat 1 euro bij mijn rekening en heb nog nooit zo een beltoon of spelletje aangevraagd....bij is nog maar 1 euro,wat gaat dat volgende maand zijn,zoiets kan toch niet he

 

Tatjana

TalkToo's: 0
Geplaatst op 11 maart 2011 om 15u45
+1

Ik moet ook veel betalen,nu is het 25.61 euro,ik weet niet hoeveel zal dat zijn voor een volgend factuur.en je kan nergens een eind voor dit betaling te vinden

Nadia

TalkToo's: 0
Geplaatst op 14 maart 2011 om 14u23
+0

ook hier idem, heb er juist nog voor gebeld. Ze kunnen hier alleen iets tegen doen als wij toelaten een dossier op te stellen en dit aan te vechten. Wij hebben nu ondertussen al vier keer zo een dossier laten opstellen. Wat mij opvalt is dat het dikwijls met het abonnoment van de zoon of dochter is! Schandalig !

Op de factuur staat dat als je de gegevens van third party services wil moet je naar de gedetailleerde factuur kijken op mobistar.be ?!?!? doe dat maar eens...staat juist niets op.

 

gebeld dan maar.... idem antw gekregen STOP naar het nr ....bla bla bla

Het is ongelooflijk hoe vrij mobistar is om de mensen het geld uit de zakken te kloppen!

Wanneer je laat weten dat je er over nadenkt om naar een andere provider te stappen krijg je als antwoord dat het daar hetzelfde probleem zal zijn.....

Alain

TalkToo's: 0
Geplaatst op 21 maart 2011 om 20u09
+0

Ook hier hetzelfde probleem heb een rekening van bijna €34 gekregen! Dat is betalen voor iets waar ik nog eens niet voor gevraagt heb!!! Van Mobistar heb ik de raad gekregen om STOP te zenden naar 4 verschillende nummers, dit heb ik dan maar gedaan, ben eens benieuwd wat het de volgende keer gaat geven. Voor de gedetaillieerde rekening kan ik mezelf nog eens niet inloggen! Dus deze krijg ik om de een of andere reden ook niet te zien. Als dat zo verder gaat stap ik gewoon op! SCHANDALIG!!!!

Rit

TalkToo's: 0
Geplaatst op 22 maart 2011 om 19u59
+0

Ik heb de laatste 2 maanden hetzelfde probleem. In februari €14,99 voor nworld.be ?? Multimedia niet gebruikt. Daarbij Third Party Services nr Synbase 366 1 bericht.

gewoon betaald.

In maart weer een rekening €10,99 nworld

Wie weet hoe/wat dit zijn en hoe dit te stoppen ? Heb geen zin om ongewild rekeningen te betalen voor iets waarvan ik niet weet dat ik het gebruik !!

 

Rina

TalkToo's: 0
Geplaatst op 24 maart 2011 om 15u36
+0

Heb ook hetzelfde probleem, echt niet te doen . Mijn dochter heeft ook abonnement my15 en steeds moeten we bij betalen ( deze maand weer 6 euro) al heeft ze niet van die diensten gebruik gemaakt. bellen naar mobistar heeft geen zin ze sturen je van kastje naar de muur. Is er echt niemand die dit kan stoppen, Als ze van elke abonnee gemiddeld 6 euro krigen , zo kunnen ze wel echt rijk worden met het geld van anderen.Hoop echt dat er een oplossing komt voor iedereen.

Bedankt alvast

San

TalkToo's: 0
Geplaatst op 26 maart 2011 om 14u20
+1

Idem verhaal hier, alleen is het mijn abonnement die ik dan ook opgezegd heb, want weet donders goed dat ik geen spellekes bel,nog ringtonen aanvraag.

 

Ook eens dubbel bedrag van onze rekening gehaald door hun en nooit terug gezien, mobistar...ik houd het voor gezien met jullie schandalige manier van doen!

Michelle

TalkToo's: 0
Geplaatst op 28 maart 2011 om 14u30
+1

Zelfde verhaal met die prul. Al van november 2010 dik aan het bijbetalen. Uren aan de telefoon gehangen om mobistar te kunnen spreken en....niet gelukt. Dan maar naar een winkel. Moesten gewoon STOP sms'en. Verschillende keren gedaan met resultaat niks, alleen blijven betalen, jongens, blijven betalen. Terug naar de winkel...kunnen niets doen.

factuur afgezocht, internet afgezocht, geen telefoonnummer te vinden.

WIE KAN HELPEN?????????

Pieter

TalkToo's: 0
Geplaatst op 15 april 2011 om 11u14
+3

Ik heb nu ook een factuur aangekregen waar 1.45 euro voor third party services wordt aangerekend. Ik heb zitten zoeken en dat bedrag komt bij mij van een bericht te sturen naar 4884. Dat is de sms nummer van de lijn om via de gsm een buskaart te activeren. Dus het zal niet alleen om ringtones gaan?

Maria

TalkToo's: 0
Geplaatst op 15 april 2011 om 15u01
+1

betaal my 15 permaand,maar krijg ook die tirty pard servises,weet ook niet hoe ze erbij komen,heb er ook naartoe gebeld,dan zeggen ze ook dat ik foto's en ringtones downloud,zou niet eens weten hoe het werkt

Sarah

TalkToo's: 0
Geplaatst op 18 april 2011 om 21u11
+0

Ook bij mij hetzelfde, momenteel nog 'maar' 6 euro, maar geen enkel idee waar mijn geld naartoe is gegaan, heb niets gedownload of dergelijke, kan dat niet eens met mijn eenvoudige GSM...

Zou hier graag een antwoord vanuit mobistar krijgen waarmee ze ons allen vooruit helpen, het is tenslotte via hun maatschappij dat het geld van onze rekeningen verdwijnt.

Anders inderdaad abbonnement opzeggen!

Isabelle

TalkToo's: 0
Geplaatst op 22 april 2011 om 14u17
+2

STOP zenden naar 6645 met vermelding van jouw gsm-nummer.

Nancy

TalkToo's: 0
Geplaatst op 22 april 2011 om 23u49
+0

Isabelle

Ik denk dat het nummer die je gegeven hebt 6645, om te stoppen van third party sevice is niet juist, ofwel ben jij van third party zelf en wil je de mensen bedotten zodat, je die dienst toch moet verder betalen omdat het een speciaal nummer is die je opgeeft. Dat zou ik niet fijn vinden, ik betaal ook al meer dan jaar 6euro voor niets.

Gabriel

TalkToo's: 0
Geplaatst op 03 mei 2011 om 01u38
+1

ik spreek niet van 6 of 16 euro ben al + - 300 euro kwijt ,heb nu gedetailleerd bericht naar klachten@ombudsmantelecom.be gestuurd ,wacht nu op antwoord       heb ook tegen mobistar gezegd dat third party services hun abbonees msbruikt via hun netwerk

Alain

TalkToo's: 0
Geplaatst op 04 mei 2011 om 21u20
+0

Hier van t zelfde eerste rekening 26 euro

dan tweede 30 euro da is niet normaal er moet toch iets zijn wat we kunnen doen of niet soms?

Luc

TalkToo's: 0
Geplaatst op 05 mei 2011 om 14u55
+1

Aan alle slachtoffers van my third party,

Ben net naar een Mobistar Center geweest en dezelfde klacht daar voorgelegd.De dame aan het loket belde onmiddellijk naar het Third party nummer en dit is inderdaad een provider om ringtones en dergelijke te downloaden.

Ze heeft dan contact opgenomen met de hoofdzetel van Mobistar, daar kunnen ze het betaalnummer van my third party blokkeren. Wat nu op het factuur staat zal wel moeten betalld worden maar de dame heeft me de zekerheid gegeven dat dit de enige en de laatste maal was dat dit op het factuur voorkomt.

Dus, in de hoop dat ik de dame echt kan geloven, zou ik voorstellen om indien je niet meer wenst om voor my third party te betalen, ga naar een Mobistar center en laat de betaalnummers voor de My 15 blokkeren. 

Veel succes

Luc

TalkToo's: 0
Geplaatst op 22 mei 2011 om 10u48
+2

Heb nieuwe faktuur gekregen van mobistar met daarop een bedrag van 60 euro voor Third Party Servise, als dat probleem niet gestopt wordt ben Ik ook genoodzaakt mijn abonnement vroegtijdig op te zeggen.

Willy

TalkToo's: 0
Geplaatst op 18 december 2011 om 10u55
+0

 18.12.2011 Opnieuw wordt ik geconfronteerd met die Third Party Services. 

Bellen naar mobistar is ondoenlijk.Misschienn is dit een manier om te laten weten dat op mijn recente factuur opnieuw 1 EURO  werd afgetrokken voor dat soort dingens waarvan ik geen enkel benul heb wat het betekend. Waarom staat er geen datum bij?. Ook bij verbruik zie ik geen data - Het is dus niet na te gaan!!

Gelukkig laat ik mijn rekeningen NIET DOMICILIEREN  en beslis ik zelf om die uitgave af te trekken van mijn saldo.Voor één keer zal ik nogmaals die nutteloze euro betelen maar daarna is het gedaan.

Klantnummer 1.4397610 factuur 02739671211. Publiceert dit maar of moet ik ?

Marie-Lou

TalkToo's: 0
Geplaatst op 26 mei 2011 om 11u45
+0

Hier van het zelfde, heb juist rekening gekregen van 12,77 Eur voor Third Party Services.

Vind dat zeer spijtig dat er zo van de mensen geproviteerd wordt, en meestal nog wel van de kinderen hun rekening. Mijn zoon heeft ook nooit van deze diensten gebruik gemaakt. Resultaat eerst woorden tussen ouders en kind. En dan nog eens een rekening betalen die niet nodig is. Moeten we al niet genoeg betalen. Hoe kunnen we de diensten nog vertrouwen???? Als dit niet stopt zijn ook wij genoodzaakt het abonnement vroeg tijdig op te geven.  

Anoniem

TalkToo's: 0
Geplaatst op 08 juni 2011 om 15u59
+0

ik moe elke maant 6 euro betale zonder ik iet doe en das ni leuk

Diane

TalkToo's: 0
Geplaatst op 14 juni 2011 om 11u58
+2

Ik kreeg vandaag een factuur van EUPHONY;

Er stond 20.80 euro voor Third Party Service waardoor ik nog nooit gebruiken, ik ben zelf doof,

Hoe kan ik dit stoppen, kan iemand mij helpen?
ALvast bedankt

Diane

Balemans Steven

TalkToo's: 0
Geplaatst op 15 juni 2011 om 08u51
+0

Ook bij onze dochter het zelfde verhaal abonement My5 en elke maan d +/- 60€ betalen ,dit kan niet dat men de mensen zo bedot ,waar moeten we zij n om dit op te lossen.

Langendries

TalkToo's: 0
Geplaatst op 17 juni 2011 om 10u52
+0

Zonet de factuur van mijn dochter haar gsm abonnement ontvangen.Er werd om 36 euro Third party services aangerekend.

Ik laat gewoon dit abonnement afsluiten, want iedere maand is dit het zelfde.

Bij mobistar moet je niet gaan klagen want die sturen u van de muur naar het kastje;

Het zijn gewoon allemaal oplichters en spelen onder 1 hoed.

 

:-)

TalkToo's: 0
Geplaatst op 17 juni 2011 om 14u43
+1

Heb hetzelfde probleem gehad heb op deze nummer een block gezet via klantendienst en heb sindsdien geen last meer van deze nummers

Christiane

TalkToo's: 0
Geplaatst op 18 juni 2011 om 12u07
+0

Ik heb ook dezelfde klachten over "Third Party Service" Over enkele maanden is er 3€ bijgeteld op mijn factuur voor iets dat ik niet ken en niet gebruik. Ik heb naar mobistar gebeld en moest "STOP" naar 6631 versturen om deze dienst te stoppen (heb er nooit om gevraagd).

De volgende facturen waren correct tot deze maand is er weer 3,75€ bijgeteld voor die zelfde service "Third Party".

Wat betekend dat? Kan mobistar zomaar diensten aanrekenen aan hun klanten, zelf als het maar over enkele euro's gaat.

Als hier geen einde aan komt verbreek ik mijn contract.

 

Michael

TalkToo's: 0
Geplaatst op 20 juni 2011 om 17u05
+0

Ik had ook nu en dan eens enkele euro's aan m'n been maar heb nu alles laten blokeren via de klantendienst. Ik heb zelf niet moeten wachten, terwijl dat in het verleden anders was :)

Volgens mij komt dit ook niet van mobistar, op je factuur staat dat dit diensten zijn van externe firmas . Ik heb daar ook nooit achter gevraagd maar ik kan me inbeelden dat er mensen zijn die via via m'n nummer misbruiken.

Beatrice

TalkToo's: 0
Geplaatst op 20 juni 2011 om 23u37
+0

Heb twee abonnementen bij Mobistar, voor mezelf my 25 en voor mijn zoon mu 15.

Sinds ik met domiciliering betaal, nu voor eerste keer 27 euro voor Third Party Services aangerekend bij mij.  Zou niet weten waarvoor.  Wou gedetailleerd factuur bekijken.  Zelfs de registratie op de klantenzone mislukt telkens.  Kan zelfs geen gedetailleerd factuur bekijken.  Ga morgen naar Phone House waar ik mijn contract getekend heb om die te laten blokkeren, hopelijk lukt dat.

Ben ook van plan domiciliering in te trekken morgen, anders halen ze het gewoon van je rekening...

 

Beatrice

TalkToo's: 0
Geplaatst op 22 juni 2011 om 11u37
+0

klantnummer1.4181800, factuur 02182170611

Moet 98.03 euro betalen waarvan meer dan 27 euro Third Party Services en meer dan 22.50 euro aan Multimedia.

Ik heb mijn domiciliëring onmiddellijk stopgezet want wil niet dat Mobistar mijn rekening bij de bank plundert.

Het werkelijk verbruik bedraagt 37.45 euro plus 21% BTW.  Dit is samen 41.25 euro wat ik manueel heb overgeschreven naar Mobistar met mededeling "Echt Verbruik plus 21% BTW". 

Ben nu benieuwd of Mobistar mij gerust gaat laten.  Volgens wat ik lees bij Johan, zou Mobistar het opgeven als je die ongevraagde kosten weigert te betalen.  Ik wacht nu af.

Iemand

TalkToo's: 0
Geplaatst op 22 juni 2011 om 12u37
+0

Bij mij het zelfde!!!!
deze maand 112 € betaald aan die nest sebiet eens goe van mijn k...en

maken ze met mobistar!!!!!!

 

Ria

TalkToo's: 0
Geplaatst op 23 juni 2011 om 18u32
+0

Schandalig ook ik gaf mijn zoon onder zijn voeten voor de rekening van messengers monthly 5 euro en third party service  8 euro waar hij geen gebruik van maakt ik ben overgegaan naar mobistar omdat ik hier geen ontvangst had en ik teveel betaalde bij proximus als ze maar geld verdienen op onze kap hier mag dringend iets aan gedaan worden

Nicole

TalkToo's: 0
Geplaatst op 28 juni 2011 om 15u39
+0

ik zit met hetzelfde probleem, ik heb ook al contact op genomen met mobistar en kreeg als antwoord dat het aan mijn gsm lag, maar ik zal eens terug bellen en mijnabonement opzeggen, en dat van mijn man en zoon.

nicole

Daisy

TalkToo's: 0
Geplaatst op 15 juli 2011 om 12u30
+0

Bij ons ook 3,50 extra voor sms naar 4936. Ga het proberen te blokkeren.

Inge

TalkToo's: 0
Geplaatst op 09 juli 2011 om 00u26
+0

vandaag factuur in de bus.mobistar. 237,48 te betalen eigen gebruik is voor mij 45euro rest third party services. en nu?

Lien

TalkToo's: 0
Geplaatst op 12 juli 2011 om 20u40
+0

Third Party Services : hier nog een gedupeerde !!! 44 euro betalen ! wat moeten we doen ??? DIT KAN TOCH NIET ???

Mieke

TalkToo's: 0
Geplaatst op 13 juli 2011 om 13u19
+0

Hier net van hetzelfde,het is slechts €1.20,heb ook al gebeld,maar kreeg geen oplossing . Nu zijn er toch al vele mensen met klachten,wordt er hier wel iets aan gedaan of blijft het ook bij neer pennen ???

mvg

Mieke

Jurgen

TalkToo's: 0
Geplaatst op 19 juli 2011 om 13u47
+0

ik heb in 2010 ook een serieuse rekening gekregen van monbistar abonement ! rekening van 100euro terwijl ik maar een abonnement kreeg van 10 euro ik ben naar een mobistar winkel gegaan voor te reclameren dat dit niet kon , dat mijn gsm afstond een heel maand , ik heb die abonnement maar 1 maand gebruikt ,ook een dure rekening van 80euro (de eerste maand van de abonnement ) ik vond dit verdacht dus had ik die niet meer gebruikt , en toch krijg ik rekening van 100euro terwijl hij afstond , zoals bij vele was da gedomelieerd dus was ik mijn geld onmiddelijk kwijt , ik heb dat gemeld dat mijn gsm afstond en toch deden ze er niets aan , jah meneer toch zul jij of iemand anders  gebeld hebben .. ik vroeg dan of ik een gedatalieerd document mocht krijgen van welke telefoons ik zogezegd heb gebeld ! nooit aangekregen , ik heb geen verdere klacht ingediend omdat het toch niet uithaald .. was mijn mening , heb er nu spijt van .. en nu een jaar later zag ik opeens een optie dat ik totaal niet weet wat dat is van 90euro heb gegoogelt en kwam hier uit .. dus idd ik ben niet de enige die dit heeft gehad , ik ga toch niet voor 90euro aan beltoons opdoen ? hoe gek ben je dan wel niet !  maarja ik ben nu te laat voor een klacht :p hoop dat het bij jullie wat meer zin heeft , maar ik koop nooit meer een abbonement of herlaadkaart van mobistar , ik vind ze dikke afzetters ! en ik heb dees abbonement nog steeds maar nooit nog dure rekeningen gehad , dus het heeft iets of wat geholpen ... (kan heb nu pas in september opzeggen ) dus je mag rekenen wat ik betaal voor die afzetters terwijl ik het niet gebruik en je moet wachten tot einde contract !als je geen boete wilt !

Jan

TalkToo's: 0
Geplaatst op 22 juli 2011 om 23u57
+0

Moet 32 eur betalen aan (3 party services) zonder detaille rekening.Dit is afzetterij.

Na jaren Mobistar is het over en out.

Wendy

TalkToo's: 0
Geplaatst op 25 juli 2011 om 21u47
+0

Nog ene die teveel moet betalen voor iets dat we niet weten waarvoor. 15,60 euro voor third party service maar wat is da????????

Gevraagd aan mijn zoon hoe of wa maar hij weet echt van niets en ik geloof hem want hij had vroeger een oplaadkaart en had eens een ringtone gedownload en zijn kaartje ging nogal en dus zeer veel geld kwijt gespeeld en is nu wel geleerd.

Als Mobistar zo aan zijn volle prijs van een abbonnement moet komen zijn het ook een stelletje oplichters.

Hoe is dit op te lossen

Alain

TalkToo's: 0
Geplaatst op 27 juli 2011 om 18u27
+0

Hier net hetzelfde !  Vandaag factuur gekregen van mijn zoon (MY 15 abonnement) en ook 2 euro voor die rommel waar hij niet heeft om gevraagd. Vorige maand was het 9 euro ! Wie weet raad ?  

Carin

TalkToo's: 0
Geplaatst op 02 augustus 2011 om 12u56
+0

Ik ga aangifte doen bij de politie!

Sylvianne

TalkToo's: 0
Geplaatst op 04 augustus 2011 om 10u54
+0

hier het zelefde liedje,iedere maand tss 30 en 80 euro bij op de rekening voor third party sevices.terwijl we dit niet gebruiken .we zijn volwassen van 35 jaar wat gaan wij ons bezig hoeden met spelletjes of muziek aantevragen.heb al naar mobistar center geweest ,klantendienst gebeld,al verschillende keren stop gestuurd.niks helpt! ben al 12jaar bij mobistar nooit geen problemen gehad .nu sinds jan 2011 op my 15 aangesloten en niks anders dan problemen.zou ook echt willen veranderen van provider maar  zit je waarschijnlijk weer met hoge boete door kontrakt breuk.wie weet raad?

Peter

TalkToo's: 0
Geplaatst op 07 augustus 2011 om 09u59
+1

Hetzelfde meegemaakt,al 2x aangetekend geschreven .Tot op heden nog altijd geen reactie.totale kost tot nu ongeveer 650 € third party service over en tijd van +- 1 jaar.OPLOSSING:Nieuw telefoon nummer aangevraagt bij andere (proximus)Eerst nieuw nummer aanvragen,dan pas facturen van mobistar NIET MEER BETALEN.Anders kom je op de zwarte lijst en krijg je geen nieuw nummer bij andere operator.Wij denken eraan om dit door te geven aan televisie misschien als ze een programma maken met klachten , dat ze dit kunnen gebruiken TEGEN Mobistar en dat ze dan wel eens zouden kunnen reageren.Mijn E_mail adres is peter.broothaers@pandora.be.Wie dit ook zou willen mag gerust reageren en dan bundelen we alle klachten en stappen we zo naar de redactie.IK BEN HET SPUUGZAT.Hopelijk tot later groetjes Christel en Peter

Peter

TalkToo's: 0
Geplaatst op 08 augustus 2011 om 08u13
+0

Hetzelfde meegemaakt,al 2x aangetekend geschreven .Tot op heden nog altijd geen reactie.totale kost tot nu ongeveer 650 € third party service over en tijd van +- 1 jaar.OPLOSSING:Nieuw telefoon nummer aangevraagd bij andere (proximus)Eerst nieuw nummer aanvragen,dan pas facturen van mobistar NIET MEER BETALEN.Anders kom je op de zwarte lijst en krijg je geen nieuw nummer bij andere operator.Wij denken eraan om dit door te geven aan televisie misschien als ze een programma maken met klachten , dat ze dit kunnen gebruiken TEGEN Mobistar en dat ze dan wel eens zouden kunnen reageren.Mijn E_mail adres is peter.broothaers@pandora.be   wie dit ook zou willen mag gerust reageren en dan bundelen we alle klachten en stappen we zo naar de redactie.IK BEN HET SPUUGZAT.Hopelijk tot later groetjes Christel en Peter



Jean-Claude

TalkToo's: 0
Geplaatst op 17 augustus 2011 om 23u35
+0

Wij hebben op 21 januari 2011 voor onze twee zonen een abonnement MY15 (voor 2 jaar) in de Mobistar-winkel afgesloten. Er was toen een actie, waarbij ze het eerste jaar maar 7,5 euro dienden te betalen. Op 25 maart 2011 hebben wij nog een abonnement MY15 (voor 2 jaar) voor onze docher, afgesloten in de Mobistar-winkel. Er was toen opnieuw een actie, waarbij zij de eerste 4 maanden niets diende te betalen. De abonnementen staan op mijn naam (zijnde van de papa). In juli ontvang ik een factuur, waarbij wij dienden bij te betalen voor Mutimedia. De rekening was 75 euro, waarvan dus 58 euro Mutimedia. Na telefonisch contact met de klantenservice zou dit zijn voor ringtones die ongevraagd zijn verstuurd. Maar, onze kinderen weten van niets. Ze hebben ze nooit ontvangen. Wij dienden ons aan te bieden in de Mobistacenter. We zijn dan langs geweest, waarbij de bediende de nummers heeft geblokeerd door "STOP" te sturen naar 9535. Deze maand (augustus) ontvangen wij terug onze factuur, waarbij wij moeten vaststellen dat wij nu 120 euro moeten betalen, waarvan 90 euro aan Third Party Services.  Op de factuur staat dat als je de gegevens van third party services wil moet je naar de gedetailleerde factuur kijken op mobistar.be ?!?!? Maar, daar staat juist niets op.  Zelfs telefonisch kontakt haalt niets uit. Nergens vindt ik de hoofdzetel van Third Party Service om dit te doen stoppen.  Wij wensen ons bedrag volledig terug betaald te worden.  Willen veranderen van provider maar zit je waarschijnlijk weer met hoge boete door kontrakt breuk.wie weet raad?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ik ben lid van testaankoop en ga ook bij hun het probleem aankaarten voor raad. 

Nicole

TalkToo's: 0
Geplaatst op 18 augustus 2011 om 23u41
+0

Idem dito hier.

Verleden jaar ook al dit probleem. Naar Mobistar center geweest, daar werden alle verkorte sms nrs geblokkeerd. Werkte voor een tijdje.

Nu faktuur van 43€ voor third party.

Eveneens een my 15 formule.

Opnieuw laten blokkeren?

Voor hoelang dan weer safe?

 

Katie

TalkToo's: 0
Geplaatst op 22 augustus 2011 om 12u08
+0

hier net hetzelfde. Sinds onze zoon my 15 heeft hebben we hier al meer ruzie gehad over de facturen dan wat anders. Hij beweert dat hij er niks van weet, wij geloven het dan niet meteen, want hoe zijn zo'n gasten. Ben ergens blij dat ik dit nu lees, dan weet ik tenminste al wel dat hij de waarheid spreekt en kan ik mijn excuses aanbieden. Ook wij hebben al een aantal nrs laten blokkeren maar het wordt elke maand meer en meer dat we moeten betalen..... Als er zo veel mensen zijn met dezelfde klachten, waarom kan hier dan niets tegen gedaan worden?

Johny

TalkToo's: 0
Geplaatst op 29 augustus 2011 om 17u27
+0

Juist hetzelfde meegemaakt. Heb sinds 3 maanden een Abonnement voor mijn zoon normaal de eerste maanden aan 7,50euro maar nog nooit die prijs betaald, telkens wordt er bijgerekend de ene keer mobiweb dan Third party services dan mail&surf, nochtans ligt wifi uit en andere geblockeerd. Van waar halen ze het???????????? Zal één dezer dagen nog eens contact opnemen met mobistarvertegenwoordiger.

Geplaatst op 30 augustus 2011 om 14u49
+0

Mobistar speelt onder één hoedje met de Third Party Services providers, zoals CM Telecom. Speel je klacht door naar de Telecom Ombudsman!

Mijn verhaal is vergelijkbaar met dit van jullie. 
http://www.nettooor.be/?p=1322

Anja

TalkToo's: 0
Geplaatst op 01 september 2011 om 12u45
+0

Echt om moedeloos van te worden! Mijn dochter heeft ook een My15 abonnement, via domiciliëring gaat het bedrag automatisch van mijn rekening! deze maand weer 29€ aan third party services!!! (andere maanden ook al 15€, 9€, 6€,...)

Soenen Jason

TalkToo's: 0
Geplaatst op 02 september 2011 om 14u28
+0

Ik heb ook al een paar maanden die third party services ontvangen, 80 €, 45€ enzoverder wat te doen?

Rony Braet

TalkToo's: 0
Geplaatst op 03 september 2011 om 09u44
+0

ja ik heb net het zelfde ik en mijn vrouw hebben elk een abo. My10 en elke maand gaat er iets af nu eens 1€ en dan 0,50€ ik zou dat graag blokkeren voor dat het erger word en anders zal ik mijn abon zeker niet vernieuwen bij mobistar

 

Jean-Marie

TalkToo's: 0
Geplaatst op 20 december 2011 om 17u20
+0

Aangetekende verzendingen, tal van faxen, telefoons, van alles hebben ze al ontvangen van mij. Simpel gewoon niets doen ze eraan, je doorverbinden met een medewerker (denk dat dit een zinnetje is dat ze uit het hoofd moeten leren tijdens hun opleiding) en uiteindelijk nergens terecht komen daar zijn ze heel sterk in. Heb me blauw betaald aan die third party services, oplichterij éérste klas. Ze weten nooit van niets. Vind ik toch héél verdacht dat dit enkel bij mobistar blijkt te zijn. Easy money?????????????????????????????????????????  

Kristel

TalkToo's: 0
Geplaatst op 19 december 2011 om 14u54
+0

Hallo,

Hier ook hetzelfde verhaal , moest nu 18 euro bijbetalen voor zo'n third Party service. Heb meteen contact opgenomen met de klantendienst en ze waren super vriendelijk. Ze hebben bij mijn dochter (en meteen maar voor de zoon ook) die betaalsms stop gezet. Normaal gezien zou dit nu moeten stoppen en ik hoop dat het hiermee afgehandeld is. Ik hou jullie op de hoogte en anders moeten we maar eens allemaal samen onze klachten bundelen en doorsturen, alvast aan allen fijne feestdagen!!

 

Geplaatst op 07 september 2011 om 10u36
+0

ik heb ook dit voor,mijn rekkening is van het begin van de maand alle bijna 600 euro aan deze service terwijl ik dit niet gebruik!!!na zo een hoge rekening blokerren ze dan pas je kaart!!!wat ze eigenlijk alle vroeger hadden moeten doen.als je daar mobistar dan beld om te vragen om dit probleem op te lossen dan zeggen ze u;u heeft dit nummer gebruikt dus zult u moeten betallen!heb dan de omboedsdienst ingeschakeld maar zij kunnen hier ook niet veel bij helpen.ga nu klacht neerleggen bij de politie.maar blijkbaar zal ik deze rekkening moeten betallen.er is een probleem blijkbaar bij mobistar maar idt willen ze niet zienals je dan naar zo een klantendienst gaat zeggen ze dat ik dit probleem alleen heb maar als ik dan deze site zie blijkt dat niet zo!zelfs mijn ouders hebben dit sinds deze maand voor en zij weten zelfs niet hoe ze met een gsm moeten omgaan laat dan zijn die service,zij zijn dan naar mobistar gestapt en mobistar had deze nummers geblokkeert.de maand er na hadden ze weer dit probleem,zo iets kan niet!!!dan bellen ze naar de dienst zelf,daar vertellen ze van alle leugens dan en proberren ze ruzie in uwe gezin te krijgen.

 

Inge

TalkToo's: 0
Geplaatst op 08 september 2011 om 10u58
+0

Hier ook hetzelfde, sinds de My15 van mijn zoon en dochter effectief betaald moeten worden (na 3 maanden gratis aanbod) staat er telkens een bedrag voor 'Third Party Services' op, gaat van 0.50 € naar nu de laatste factuur 32.95€!! Ook ik vraag mij af hoe dit verder moet. Al reactie van Testaankoop? Ik ga dus ook naar Mobistar center stappen en klacht indienen. Dit zijn echt schandalige praktijken!

Caroline

TalkToo's: 0
Geplaatst op 22 september 2011 om 16u50
+0

Hoi,

Heb al maanden hetzelfde probleem ik word er zot van en BLUT meerdere keren contact opgenomen met mobistar zij geven mij de opdracht van contact op te nemen met Third party service ja duuuuu natuurlijk wil ik dat doen maar mobistar heeft er "blijkbaar" gene nummer van en zoek het maar eens op google je komt er gewoon niet verder mee...nergens een telefoonnummer van te vinden !!!!

Wat is hun bedoeling ?? ons uitbuiten ??? daar zijn we dan heeeeel goed mee bezig ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen ik heb een abonnemend van 20 euro ja met die hele Third party service zit ik al aan 56.47 euro wat is er voordelig aan een abonnement ???

Ik ben dit echt moe aant worden ..kunnen we hier nu echt niks aan veranderen ??

Sabine

TalkToo's: 0
Geplaatst op 23 september 2011 om 11u17
+0

Ik heb ook maandelijkse kosten van een 10 euro voor thirdparty services ?

Ik check na in mijn ontvingen berichten wat ik op die data kreeg maar ik kreeg geen enkele sms op de data die zij mij aanrekenen. Ik doe ook nooit mee met spelletjes of aanvragen voor ringtones of dergelijke.

Tis schandalig !

Ik ga naar Mobistar en dreig met opzegging van mijn abonnement !

Laat ze maar nog es bellen met hun zogenaamde "interessante abonnementspromoties" ze zullen es flink op hun donder krijgen è!!

Er moet toch een blokkade mogelijkheid te vinden zijn ??

Ik zoek voort !

Annoush

TalkToo's: 0
Geplaatst op 24 september 2011 om 12u59
+0

Bijna iedere maand moeten ook  wij een (gelukkig) klein bedrag bijbetalen voor Multimedia of third Party Services. Op de laatste gedetailleerde factuur las ik dat je naar www.mobistar.be/thirdparty kon gaan om deze diensten te bekijken. Daar werd ik echter niet veel wijzer van. Er staat ook een gratis nummer (5000) waar je naar toe zou kunnen bellen voor meer uitleg. Dit heb ik nog niet gedaan want uit ervaring weet ik dat je minimum een uur nodig hebt vooraleer je iemand aan de lijn hebt!  Ik denk dat je best je gedomicileerde betaalopdracht stopt en enkel de werkelijk gemaakte telefoniekosten betaalt.

 

 

 

Leen

TalkToo's: 0
Geplaatst op 26 september 2011 om 23u23
+0

hallo

 

als ik dit hiet lees wat is dit allemaal ook bij ons zelfde verhaal abonnement my 15 dat wij betalen voor de dochter nu al voor 2 de maal 4,84 erboven

zij heeft al contact genomen met mobistar en stop gesms geen nut dus blijven het aanreken wat een oplichterbende is dat

abonnement loopt bijna ten einde zal bye bye mobistar zijn

ik dien alvast klacht in bij de ombudsman telecommunicatie

 

Geert

TalkToo's: 0
Geplaatst op 07 oktober 2011 om 23u25
+0

wij hebben het zelfde voor met dat abbonnement van mijn zoon Eumobile 15,het is altijd het zelfde met die grote bedrijven ,grote gansters en als kleine man begin maar ,als je niet betaalt sluiten ze je af KOTSMISSELIJK WORD JE VAN AL DAT GEDOE

Bianca Claes

TalkToo's: 0
Geplaatst op 08 oktober 2011 om 09u45
+0

ik betaalde de laatste twee facturen 4 euro voor third party services. ik nam contact op met de klantendienst. Twee vriendelijke dames stonden me te woord. Zij vertelden me dat ik het woord STOP in hoofdletters moet indrukken, iedere keer ik een sms krijg van een GSMnr met 4 cijfers. Alsof ik niets beters te doen heb. Ik heb nooit achter die services gevraagd, noch een contract getekend. Ik vind dat de consumentenbeschermers (wie dat ook mogen zijn) hier een halt moeten toe roepen door dit soort diensten op deze manier aan te bieden te VERBIEDEN. Dit is diefstal. Ik durf er niet aan denken hoeveel geld deze diensten én de GSM providers (bij mij is dit Mobistar) hieraan al verdienden. Tel de kosten van de mensen die op deze site reageerden al maar eens op...

Voor mij mogen ze in hun reclame naast "work, love, play" ook het woord "afzetterij" toevoegen.

Er is maar één woord voor : schandelijk!

An

TalkToo's: 0
Geplaatst op 03 oktober 2011 om 10u47
+0

Third Party Service verwijst naar eender welke dienst waar de telecom provider NIETS MEE TE MAKEN HEEFT. Onder andere ringtones vallen daaronder, spelletjes, maar ook wedstrijden op tv of wanneer je bijvoorbeeld stemt op iemand via sms voor een of andere TV-show (zoals Idool, So you think you can dance etc). Ik wil hierbij even verduidelijken dat het geld voor deze services rechtstreeks via de telecomprovider wordt doorgestort aan het bedrijf in kwestie (de maker van het spelletje bv., of de televisiezender waar de show wordt uitgezonden waarin je kan stemmen). De provider kan dus ook niets terugbetalen aan de klant (want het is niet het geld van de provider; zij verdienen hier niet op). Rechtstreeks contact opnemen met het bedrijf in kwestie; DIT zijn de oplichters die de mensen geld uit de zakken kloppen, NIET de telecomprovider... STOP sms'en helpt vaak; anders met behulp van je provider nagaan welk bedrijf juist de kosten aanrekent en deze rechtstreeks contacteren.

Inge

TalkToo's: 0
Geplaatst op 04 oktober 2011 om 21u04
+0

ben blij dat ik niet alleen ben, heb ook al geprobeerd naar mobistar te gaan maar daar zeggen ze dat het een betaallin is ,oa ,sexlijn,beltonen,....daar is niks aan te doen zeggen ze! als ik dan op de site van third party service ga dan kom ik hier terecht??? 

mijn zoon heeft abbonement van my 15, zijn factuur van augustus was 95euro!!!!!! 

ik ben van zin het abonnement op te zeggen, moet dan wel boete betalen van 15Oeuro maar zie geen ander oplossing! 

Anoniem

TalkToo's: 0
Geplaatst op 05 oktober 2011 om 14u52
+1

Besten,

Ik snap niet 100% waarom er zo heftig wordt gereageerd op de bedragen die ontvangen worden met vermelding 'Third Party Services'. Er zijn maar een x-aantal redenen waarom u een dergelijke kost aangerekend kan worden door Mobistar:

- bellen naar 0900 / 070 / etc nummer

- SMS'en naar een short code (xxxx)

- het ontvangen van een SMS van een short code (na aangaan van abonnement)  

 

Laat het duidelijk zijn dat deze kosten nooit door Mobistar zelf geïnitialiseerd worden. Dit zijn diensten van externe firma's, die nu eenmaal door Mobistar gefactureerd worden. Er zijn uiteindelijk drie mogelijke oplossingen om deze kosten te vermijden:

- geen gebruik maken van deze services

- in geval van abonnement een stopcode (meestal STOP) naar de short code sture

- via Mobistar aanvragen om alle trafiek van / naar short codes te laten blokkeren

Eric

TalkToo's: 0
Geplaatst op 05 oktober 2011 om 20u32
+0

Sinds de voorbije maand heeft mijn echtgenoten ook op ongeregelde  tijdstippen sms berichten ontvan gen van het verkorte nummer 9903 deze zijn enkel naar de prullemant verwezen maar op het laatste factuur stond er een bijkomende regel van Third Party Services 48 € zijn daar niet gelukkig mee, om van geen enkele dienst gebruik te maken en dit bedrag te moeten betalnen. Ga mij vrijdag tot in een mobistar winkel begeven. Maar naar de klachten die ik hier over heb gelezen wordt dit nog een probleem. ik hoop toch een defenitieve oplossing te vinden,dit is niet vol te houden en anders, drastisch stop zetten abonnement,

Roger

TalkToo's: 0
Geplaatst op 14 oktober 2011 om 12u52
+0

ik ben ook al jaren klant bij mobistar nu krijg ik ook rekeningen van third party services aangerekend waar ik geen weet van heb ik ben 70 jaar en hou mij ook niet bezig met spelletjes of muziek of wat dan ook dat is  al voor de tweede maal dat mij een rekening krijg op factuur 11augustus en op 12september geen en nu op 11oktober krijg ik terug een rekening van 12 euro dat  is ook met My5 waar zit mobistar die verwijzen je door en doen niets  allemaal er uitstappen als dat zo blijft doorgaan dat is in augstus 5.50 en in oktober nogeens 12euro totaal van 17 euro die ik graag zou terugkijgen maar hoe

ik zie mij verplicht bij einde kontrakt over te stappen naar een andere provider

Vicky

TalkToo's: 0
Geplaatst op 15 oktober 2011 om 20u21
+0

Hoi,

Bekeek juist mijn rekening van mobistar en moet 91.80euro betalen voor third party services omdat ik dit niet ken en mijn nr normaal geblokkeerd  is op speciale nr om te zorgen dat mijn dochter niet naar zulke nr kan bellen schrok ik zeer erg. Dus dacht ik ik google ditv even maar blijkbaar zijn er meer mensen met deze klachten

Dus ben ik vrij zeker dat ik dit niet betaal

Tom

TalkToo's: 0
Geplaatst op 17 oktober 2011 om 20u17
+0

betaal al meer dan 4maanden meer dan 150euro aan mobistar third party services veel smsjes met stop maar helpt niet. denk er sterk over na om over te stappen naar andere provider. ZO KAN DAT NIET VERDER.

Raoul

TalkToo's: 0
Geplaatst op 01 november 2011 om 06u38
+0

ik heb het ook aan de hand na wat zoek werk kom ik in brussel uit via deze site 

https://apps.mobistar.be/shortcodes/home.faces  bij mij gaat het om het nr 6656

dit ingegeven toen kwam ik op devolgende site uithttp://www.telefuture.be/ heb in afwachting n mail gestuurd met de vraag hoe stoppen en wat het nr doet

 

mvg raoul

Gerda

TalkToo's: 0
Geplaatst op 21 november 2011 om 17u34
+0

ik heb net het zelfde probleem! wij hebben nu onze eerste rekening gekregen en wij moeten 38 euro bijbetalen!mijn dochter heeft de eerste keer op dit bericht gereageered 5november en op 5 dagen moeten wij 38euro betalen,wat moet dat dan niet zijn na een maand?? hier moet dringend iets aan gebeuren!! het zal hier rap gedaan zijn ze als mobistar klant. Dan durven ze nog te spreken van een service! DIT KAN GEWOON NIET!! 

Karl

TalkToo's: 0
Geplaatst op 23 november 2011 om 18u59
+0

Yep,

heb ook al 2x bericht gekregen dat ik het saldo v 25euro heb overschreden voor short code 9903 . Zal mr best mn abbo stop zetten.

K.

Geert

TalkToo's: 0
Geplaatst op 24 november 2011 om 08u06
+0

Amai, als ik deze reacties allemaal zie. Ik ben dus blijkbaar niet de enige. Ik heb een abonement van mijn werkgever, maar zaken zoals spelletjes of ringtones moeten wij natuurlijk zelf betalen. Plots kreeg ik in oktober 3 sms'jes op men gsm gelijktijdig, k wist niet wat het was want het was een internetlink terwijl ik niet met mijn gsm op het internet kan, ik heb deze dus gewist. In november terug hetzelfde. Nu heb ik mijn factuur gekregen van oktober en ja 6€ terwijl ik mij NOOIT op zo'n dienst heb ingeschreven. Ik belde naar Mobistar en blijkbaar weten ze maar al te goed wat het probleem is, k moest "STOP" naar een nummer sturen en later heb ik dan een sms gekregen dat ik op de dienst ben uitgeschreven. Maar k verwacht nu nog mijn factuur van de maand november. Maar ik lees hier nu ook reacties dat zelf STOP sturen niet helpt. Dit is oplichting!! Kan iemand maar zo je nr gebruiken om je in te schrijven op zo van die sites?! Mobistar zegde mij dat iemand mijn nr zou doorgegeven hebben. Ja mits het een nr is van mijn werkgever, zijn er natuurlijk veel mensen die mijn nr hebben en dat kan zomaar?!

Ikzelf heb nog nooit meegedaan aan spelletjes op TV, of internet,...! Maar als ik deze sommen allemaal  in de reacties lees dan is dat wel mooi en gemakkelijk geld verdiend!

Groeten geert

Niki Dens

TalkToo's: 0
Geplaatst op 30 november 2011 om 20u11
+0

zelfde hier, vandaag naar mobistar geweest "ja dr zijn nog mense me da probleem en zegge van ja we zijn daar ni op geweest maar als ge daar ni op geweest bent zulde dr ook nie voor moete betalen eh is dr niemand anders aan uwe gsm geweest..." jah men broer 2 uur ofz.. ma dan is da nie 2 maanden na mekaar kan da nie eh.. STOP gestuurd naar dien nummer en dan zeide ze van ja ge zou moete bevestiging krijge dan, nooit bevestiging gekrege morge gak trug kwoon 10 minuten stappen van mobistar center...
morge bij mobistar vertellen over zoveel mensen met hetzelfde probleem, niemand die effectief die producten aanvraagt, #### nummers blockeren ook niet werkt volgens wat ik hier lees..
zien wat hun antwoord daarop is... ik zit nog een jaar en 7 maanden vast aan contract.. en als student kan ik ook geen rekeningen van 300 euro betalen.. agjah moeten ze geen dingen aanrekenen die ik niet gebruik.. bij mij is het maximum tot nu toe 38 euro op mijn eerste rekening... terwijl ik op voorhand 30 euro had betaald... (ik ging op vakantie naar het buitenland)  in het mobistarcenter zeiden ze dat het meer kon kosten als eerste betaling, daar was bij de afsluiting van het contract niet over gesproken, het is ook niet vermeld in het contract...
contract opgesteld op 5 juli... Na nieuwe wetgeving (bovenvermeld) van 1 juli...

mn lief zegt: gwn na zoveel mogelijk soorten media nen mail sture...
laat de media ons probleem mar oplossen, nie & programma maar ook kranten en nieuws...

klein persoon, maar groot probleem heeft grote oplossing nodig... 

Lieve

TalkToo's: 0
Geplaatst op 09 december 2011 om 09u47
+0

Schrale troost, maar.... ik ben ook één van die velen. Ook ik betaal nu al verschillende maanden een klein bedrag voor die "Third Party Services"; heb er nog nooit van gehoord noch gebruik van gemaakt, het zijn niet echt grote bedragen, maar ik heb er genoeg van te moeten betalen voor diensten waar ik geen gebruik van maak. Het is daarbij blijkbaar geen sinecure om die diensten te bereiken. Ik lees hier steeds dat men stop moet sturen naar een bepaald nummer, niemand vermldt echter wat dit nummer is?

Kan iemand mij dat nummer geven waar ik die "STOP" naartoe moet sturen aub?Ik ga het toch proberen, wie weet stopt dit ooit.

Mvg,

 

Lieve

Annie

TalkToo's: 0
Geplaatst op 27 december 2011 om 15u42
+0

heb nog maar 2 maanden abonnement  My5en heb al een paar keer 5 smsjes na elkaar gekregen om een content op te halen maar ik verwijder dit bericht direkt nu zie ik op mijn fact 36€  te betalen staan voor de sms die ik niet gevraagd heb vandaag weer hetzelfde weer 5 smsjes plus nog een berichtje dat ik al  30€ gespendeerd heb op shortcode 9993  dat is toch iets dat niet klopt kan iemand mij de raad geven wat ik moet doen om er vanaf te geraken

dank Annie

Rudy

TalkToo's: 0
Geplaatst op 02 januari 2012 om 11u15
+0

vandaag ook factuur van dochter gekregen. 32 euro voor third party services, en ze heeft hier nog nooit van gehoord. Gebruikt enkel GSM 2 maal in de week als ze op de manege is.

Gebeld naar mobistar. Beloofd om alles terug te betalen en die nummers te blokkeren. Hopelijk komen ze hun belofte na.

Geplaatst op 02 januari 2012 om 13u19
+0

Kopie van het bericht dat ik ontving op 02 01 12 :

Informative free message from Binary Belgium Questions ONLY:you have already spent Euro10 this month for the service of shortcode 9942

Ik maak daar geen gebruik van. Het is ook in het Engels. Ik krijg per week zo een drietal boodschappen met daarin web-adressen en dergelijke, wap en zaken waar ik me allemaal niet mee bezighoud.

Mijn overzichtsblad van Mobistar vermeldt elke maand zo'n 60 euro , aangerekend voor het gebruik van Third Party Services.

Ik besluit eens op internet te gaan kijken , op google , zien wat dat geeft en ik kom hier terecht. Jullie zijn allemaal gefopt zoals ik. Ik heb er nog geen oplossing voor, maar er begint bij mij toch een raar gevoel te groeien, dat lijkt op de boosheid, die je vindt bij mensen die geen waar krijgen voor hun geld en zich door slinkse oplichters in de zak hebben laten zitten.

Mijn zuurverdiend geld gaat in tijden van crisis de lucht in via mijn gsm, waar ik niet heb om gevraagd. Bedankt, technologie , vooruitgang en geldbeluste telecombedrijven.

 

 

Kristel

TalkToo's: 0
Geplaatst op 04 januari 2012 om 19u05
+0

Mijn kinderen hebben na 1 dag al een sms ontvangen van de stop die ik heb aangevraagd ontvangen, nu nog wachten op de factuur.

 

Jean

TalkToo's: 0
Geplaatst op 06 januari 2012 om 18u44
+0

Heb ook voor de eerste keer 6 € voor third party services op mijn laatste faktuur van my15 gezien.

Heb wel onlangs mijn contract bij een mobistar center veranderd

Ik ga eens informeren in een mobistar center

Maar voel nu al nattigheid, is er dan werkelijk niks aan te doen?

Eddy

TalkToo's: 0
Geplaatst op 10 januari 2012 om 14u45
+0

Beste redaktie

Hier ook het probleem met third party services , eerst een 4 euro dan weer eens 6 euro en nu op de laatste factuur 8 euro als ik dat op jaarbasis optel kom ik al op een aardig bedrag waar ik andere rekeningen van kan betalen.

Zoeken naar het probleem heb ik niet gevonden , voor wat zijn deze berdagen , spelletjes doen we niet , mijn zoon vraagt ook geen beltonen aan , heeft het te maken met speciale nummers bv. naar ziekenhuizen , zou graag info krijgen voor deze onwetendheid , dringend , en via mail want heb geen goesting om nog eens een kwartiertje aan de telefoon te hangen , de wachttijd is nu 5 minuten .....al onze medewerkers zijn in gesprek .... de wachttijd ---------------------tuuuuuut

Jan

TalkToo's: 0
Geplaatst op 11 januari 2012 om 17u03
+1

Hallo,

ben al meerdere jaren bij mobistar.Eerst met een abonnement op familytime voor 2 jaar,die afliep in 2007.

Intussen nooit nog een abonnement afgesloten en altijd verder blijven bellen in het familytime tariefplan.

Tot eind december 2011  iemand van mobistar mij opbelde om te vragen of ik een my 15 abonnement wou voor 2 jaar.

Heb deze persoon gezegd hier geen interesse in te hebben.

Enkele dagen later krijg ik een sms van mobistar dat mijn nieuwe abonnement met bijhorend tariefplan in werking is.

Ongeloofelijk!!!!Ik heb nooit iets gevraagd,bevestigd of ondertekend!!!!

Direct gebeld met de klantendienst van mobistar,waar men zei dat ze dit niet direct meer kunnen terugzetten(1 maand).

Als ik kijk op de site van mobistar,bij mijn klantenzone,zie ik dus dat mijn Familytime tariefplan gewijzigd is in een My 15 abonnement voor 2 jaar lang.

Ik laat het hier niet bij en zal bekijken met mijn raadsman wat we hier tegen gaan beginnen.

Joeri

TalkToo's: 0
Geplaatst op 20 januari 2012 om 20u56
+0

Beste klanten,

Ik ben ook mobistar abonee.

Als je zoon of dochter beweert niet gebeld te hebben, weet je dat dan heel zeker?
Ik zou de gsm eens afpakken voor een maand en een kaart kopen (kost 15 euro)

Als het er dan nog opstaat, dan zit je met een probleem!

Ik had ook 1 euro deze maand, en na een beetje opzoeken, jaja, ik had een onschuldige sms naar stu bru gestuurd, maar het staat er wel op :P

Hopelijk heb ik iemand kunnen helpen?
De detail factuur bekijken, bellen naar 5000, optie 1 1 1 en dan medewerker spreken.

vraag het en dan even in de details snuffelen, en de kalender bekijken :-)

Ook of de tijdstippen waren op school - weekends - of als je er bij was.

Wie weet is er voor sommigen toch een goede verklaring.

Vele groeten,

Joeri

 

O, en wat de persoon hier boven betreft, als je echt een oplossing wil, bel 5000, bel tot je een gewillige medewerker aan de lijn hebt!!!!

Ze kunnen dit GEHEEL GRATIS oplossen, maar ze moeten er ZIN in hebben!!!!

Echt waar en geen fabel, je kan GRATIS een formulier faxen of emailen!!!!

Als je binnen MOBISTAR blijft is dit gratis zonder twijfel, maar je moet er veel werk in steken en bijna smeken aan de telefoon en vooral (mits de hoge frustratie) SUPER vriendelijk blijven, wil je dat ze helpen!

Ik heb al heeeeeel veel tijd verloren maar alles komt wel goed hoor!

Mobistar, love, work, play ...

Love??? Wie houd er van hier? Volgens mij heeeeeel veel mensen xP

Work? Tja misschien is die wel goed ...

Play, vooral de dure belspelletjes :p

Groetjes!