PROBLEEM MET MOBISTAR

UNIEK ID: 743

Probleem met sms versturen

3.340 keer gelezen
18 februari 2011

Beste,

Sinds woensdag 09/02/2011 kan ik geen smsjes meer versturen.  Ik kan wel telefoneren en smsjes en oproepen ontvangen.  Ik heb woensdag contact opgenomen met klantendienst van mobistar.  1ste maal heb ik 30 min moeten wachten vooraleer ik een medewerker aan de lijn had.  Ik moest mijn gsm eens uitzetten, mijn simkaart eruit halen en dan terugbellen. 2demaal 1u moeten wachten vooraleer ik een medewerker aan de lijn had.  Probleem uitgelegd, ze had een dossier opgemaakt voor de technische dienst en zij gingen mij binnen de 48u contacteren.  Vandaag 15u (48u verder)nog steeds geen nieuws van mobistar.  Terug contact opgenomen met klantendienst.  Ik had toen een zeker Nora aan de lijn.  Er was mij foutieve info meegegeven, het ging nu max 7 dagen duren vooraleer ze het probleem kunnen oplossen.  Ik vroeg wie mij ging vergoeden omdat ik steeds moet bellen ipv te smsen.  Ze kon mij  geen antwoord geven op mijn vraag en verwees mij steeds door nd technische dienst die met mijn probleem zij bezig zijn.  Ik zei toen dat er in mijn abonnement inbegrepen zat dat ik zoveel smsjes mocht versturen zoveel ik wou en 1u mocht bellen voor 15 euro in de maand, en vroeg wie mij ging vergoeden voor die zeven dagen dat ik niet kan sturen maar verplicht ben om te bellen.  ze kon mij geen antwoord geven op mijn vraag.  Ik vroeg of het mogelijk was om mijn abonnement op te zeggen, maar dan moet ik een schadevegoeding betalen van 150 euro, en zo hebben ze de mensen goed liggen bij Mobistar.  Pas in augustus volgend jaar kan ik mijn abonnement opzeggen.  Door een fout bij mobistar netwerk kan ik niet smsen, ben ik verplicht om uren aan de lijn de hangen en om dan te horen we kunnen u niet helpen en info geven u moet wachten, om 7 dagen te moeten wachten vooraleer het probleem misschien zal opgelost zijn, om te moeten horen dat ze mij de verkeerde info doorgegeven hebben??? Is dit een service?  Maar mijn 15 euro zal er het einde van de maand wel afgestrokken zijn via automatiche dom, terwijl Mobistar mij dagen heeft ontnomen om te smsen en mij niet kon helpen.Zou het mogelijjk zijn mij te helpen aub.  Ik heb dit nog nooit meegemaakt.  Had ik het vooraf geweten ik had nooit bij Mobistar een abonnement genomen.

 

Mvg

shana de maeseneire

Gewenste Oplossing

Dat ik terug kan smsen en een vergoeding krijg voor de telefoontjes die ik moeten plegen heb omdat mijn smsdienst niet werkt.




Ongepast?
Nuttig?
Geplaatst door
Shana

TalkToo's: 0

Commentaren




Geef ook een reactie

Je bent nog geen gebruiker ofwel ben je niet aangemeld. Log je snel in of maak een nieuw account aan om een reactie te kunnen geven!
Gustaaf

TalkToo's: 0
Geplaatst op 11 maart 2011 om 10u45
+0

zelfde probleem uren aan de lijn maar niemand die opneemt, hoe zit het met de wetgeving dienaangaande

Jos

TalkToo's: 0
Geplaatst op 05 april 2011 om 22u27
+0

kan ook geen sms meer sturen,ook met gsm van mijn vrouw lukt het niet.Mobistar heeft problemen denk ik

Joske

TalkToo's: 0
Geplaatst op 31 mei 2011 om 17u02
+0

sms-centrale staat waarschijnlijk verkeerd ingesteld en is terug te vinden op google.
klantendienst bellen (5000) is gratis met gsm van mobistar

Johny Vercamer

TalkToo's: 0
Geplaatst op 18 juli 2011 om 16u59
+0

Ik heb nu juist hetzelfde voor kan helemaal geen smsjes sturen wel ontvangen maar zou graag hebben dat alles werkt want moet er ook wel voor betalen.

Contact opgenomen met mobistar en ze gaan het doorgeven ik ben eens benieuwd hoelang het gaat duren voordat het inorde is.

Jessica

TalkToo's: 0
Geplaatst op 05 augustus 2011 om 13u24
+0

Nieuwe gsm aangekocht , kan geen sms sturen enkel ontvangen en bellen lukt wel en gebeld worden ook maar een sms sturen lukt niet !!!!

Shana

TalkToo's: 0
Geplaatst op 15 augustus 2011 om 17u11
+1

Hey, ligt 9op de 10 aan je instellingen van je gsm.  Best eens bellen naar mobistar en hopen dat je iemand aan de lijn krijgt die er eens verstand van heeft.  Want die mensen missen ze daar  blijkbaar wel.

 

gr