PROBLEEM MET MOBISTAR

UNIEK ID: 8499

Opzeg abonnement

479 keer gelezen
03 mei 2012

Op 26 januari verliep mijn getrouwheidstermijn van 24 maanden in het kader van een My 15 abonnement. Aangezien ik mijn abonnement niet mocht stopzetten per telefoon, stuurde ik een aangetekende brief. Pas op 12 maart werd mijn abonnement uiteindelijk stopgezet. Ik werd echter verplicht om tot dan het abonnement te blijven betalen, wegens een opzegperiode van een maand. Echter, in deze zes weken verlenging van het My 15 abonnement, vervielen alle voorwaarden die in dit abonnement vervat zitten. Het gevolg: een peperdure rekening. Ik belde dezelfde dag nog naar de klantendienst om hieromtrent een klacht aan te geven, maar daar wou men mij niet meteen verder helpen. Achteraf werd ik door een Mobistar medewerker opgebeld om mij te overtuigen opnieuw een abonnement te nemen. Ik legde hem uit hoe mijn vorig abonnement was afgelopen en dat ik helemaal niet akkoord was met dit gegeven en hij zou dit doorgeven aan de klantendienst die vervolgens opnieuw contact met mij zouden opnemen. Tot op heden is dit nog niet gebeurd.  

Gewenste Oplossing

Kwijtschelding van de laatste factuur waarbij ik verplicht werd om nog een maand lang (in werkelijkheid 6weken) het betreffende abonnement te gebruiken ZONDER de bijhorende voorwaarden.


Ongepast?
Nuttig?
Geplaatst door
Sara

TalkToo's: 0

Commentaren




Geef ook een reactie

Je bent nog geen gebruiker ofwel ben je niet aangemeld. Log je snel in of maak een nieuw account aan om een reactie te kunnen geven!